عدسی عینک
نوشته شده توسط : ali

خرید عدسی عینک

 

 محصول پیشنهادی: خرید عینک ضد انعکاس دوگانه ژاپنی عینک طبی

 

لنز سه کانونی

لنز بعدی که می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم، لنز تری فوکال طبی است. طراحان لنز طبی این لنز را به دو خط تقسیم کرده اند. قسمت بالایی عینک دوربین، قسمت میانی و قسمت پایینی لنز برای نزدیک بینی طراحی شده است.

 

لنزهای دوبینی پیشرونده

با معرفی عینک دیوپتریک برای دوبینی، رضایت عمومی افزایش یافت. وقتی از کاربران این نوع لنزها می شنویم، تنها نارضایتی آنها از این لنز، خط مرکزی بین دو لنز است. تا اینکه لنزهای دوبینی طبی پیشرونده وارد بازار شدند و توانستند جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کنند.

 

لنز منشوری منشوری

نوع دیگری از لنزهای طبی برای افراد مبتلا به هتروفوریا، لنزهای منشوری است. هتروفوریا در واقع یک اختلال بینایی است که در آن چشم ها هنگام استراحت در یک جهت قرار می گیرند. لنز منشوری به این افراد کمک می کند بهتر ببینند.

خرید عدسی عینک

لنزهای مخصوص مطالعه

اگر می خواهید هنگام مطالعه از چشمان خود مراقبت کنید و اشیاء نزدیک را بهتر ببینید، خرید عینک مطالعه را به شما پیشنهاد می کنیم.توجه به این نکته ضروری است که عینک مطالعه بدون نسخه قابل خریداری است. لطفا توجه داشته باشید که این مدل از عینک ها مشکلات شکست نور را حل نمی کند.

 

 

عینک مطالعه

لنزهای طبی کاربردی

با مطالعه مطالب فوق با انواع لنز طبی برای مشکلات چشمی آشنا شدیم. با خرید عینک طبی مناسب می توانید از چشمان خود محافظت کنید. یا دو محصول را در یک محصول با شیمی اقتصادی بخرید. عدسی بخرید که فتوکرومیک و سه کانونی باشد.

 

فتوکرومیک

لنزهای فتوکرومیک عینک های طبی هستند که هنگام قرار گرفتن در معرض نور تیره می شوند. البته نام صحیح این لنز طبی فتوکرومیک است. جالب است بدانید که تاریکی یک عدسی فتوکرومیک به شدت نور بستگی دارد. هر چه میزان نور بیشتر باشد، لنز تیره تر به نظر می رسد.

 

 

ضد رفلکس

این لنز طبی نور ورودی به چشم را افزایش می دهد و نور بازتاب شده از سطح را برای دید بهتر کاهش می دهد. در نتیجه عینک با وضوح بیشتری دیده می شود. پس اگر از این مدل عینک های طبی استفاده می کنید به تمیزی عینک توجه کنید.

 

اگر می خواهید بدانید چگونه عینک خود را تمیز کنید، مقاله 5 روش تمیز کردن عینک آفتابی و عینک طبی را به شما پیشنهاد می کنیم.لنز ضد انعکاس

لنز بلوکی

امروزه تلفن های همراه، تبلت ها، رایانه ها و دستگاه های دیجیتال به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. بنابراین پیشنهاد می کنیم به نور آبی مضر توجه کنید. باید بدانید که چشم هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از عبور این اشعه انجام می دهد. در نهایت موفق می شود تمام پرتوهای جلوی شبکیه را جمع آوری کند.این نور آبی به مرور زمان باعث تاری و بدتر شدن دید و همچنین اختلال در چرخه خواب می شود. از تمام آن مشکلات بلوک اجتناب کنید.

 

 

لنز بلوکی

برندهای لنز طبی

برندهای مختلف همیشه سعی می کنند در زمینه محصولات خود بهترین باشند. یا جای خود را در بازار پیدا می کنند یا جای خود را حفظ می کنند. در ادامه با برندهای مختلف لنز طبی آشنا می شویم:

 

زایس

به نظر می رسد زایس گوی سبقت را از بقیه مسابقات ربوده است. این ویژگی ها زایس را از بقیه متمایز می کند:

• Photofusion: این همان خاصیت فتوکرومیک است.

• پوشش لوتوتک: شیشه در برابر خش مقاوم است.

• عملکرد Dura Vision Platinium: از سطح و لاک لنز محافظت می کند.

• فناوری بلوک

 

هزینه های اجرایی

این شرکت آلمانی برای افرادی که قصد خرید عینک طبی را دارند امکاناتی مانند لنزهای تک دید، لنزهای دوبین، پروگرسیو و سه خرید عدسی عینک کانونی را در نظر گرفته است.اگر هنگام خرید لنز به دنبال لنزهای شفاف، سبک و بادوام هستید، Opex ممکن است بهترین گزینه باشد





:: برچسب‌ها: قیمت عدسی عینک طبی دو دید , مدل جدید عینک طبی , جدیدترین عینک طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: